دسته‌ها
اخبار جبهه ملی ایران اعلاميه و بيانيه برجسته ترین ها

نامه روابط عمومی جبهه ملی ایران به تهیه کننده تلویزیون ایران فردا

تهیه کننده محترم برنامه چالش در تلویزیون ایران فردا

در برنامه‌ای که جنابعالی تحت نام چالش سی وهفتم، در تاریخ دهم اسفند 99 از تلویزیون ایران فردا پخش کردید، دو تن ازمیهمانان برنامه‌ی شما مطالب نادرست و بی پایه‌ای را مطرح کردند که با احساس مسئولیت یک سخنران در رعایت صحت مطالبی که بر زبان می‌راند ،  فاصله ای بسیار داشت. یکی از میهمانان شما، جبهه ملی ایران را که از روزهای اول پیروزی انقلاب با انحصار طلبی و واپس گرایی قدرتمداران برخاسته از انقلاب، مخالفت داشته و به مقابله برخاسته، تا آنجا که در سال 60 با چماق ارتداد روبرو شده است و با این حال با هزار افت و خیز و ایثار، به تلاش سیاسی خود ادامه داده و اهداف ملی خود را دنبال کرده است، با کمال بی انصافی و ناپختگی، جریانی در کنار جمهوری اسلامی معرفی می‌کند.

میهمان دیگر برنامه شما آقای ادیب برومند شخصیت فرهیخته نهضت ملی ایران را که از دوران نهضت ملی کردن نفت به دستور دکتر مصدق، موظف بوده که اشعار حماسی خود را از طریق رادیو به گوش مردم ایران برساند و به عنوان شاعر ملی ملقب شده است و از آن زمان تا هنگام وفات در راه مصدق و راه آزادی و استقلال ایران در شورای مرکزی جبهه ملی وحزب ایران، تلاش نموده، به نام  فردی که مشغول کتاب بازی با رهبری بوده معرفی می‌کند و بعد از دبیر کل محترم حزب ملت ایران به عنوان  یکی از رهبران جبهه ملی ایران نام می‌برند، در حالی که با تمام همسویی و هم فکری که در بسیاری از زمینه‌ها وجود دارد اما از جهت سازمانی حزب ملت ایران از خرداد سال 58 یعنی از 42 سال قبل رابطه تشکیلاتی با جبهه ملی ایران ندارد.

سپس نام  دو نفری را که از آبان 97 از جبهه ملی خارج شده  و رابطه تشکیلاتی با این سازمان ندارند  همراه نام رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران به عنوان احیاء کنندگان این سازمان، در کنار هم قرار می دهد. همگی این موارد نادرست و غیر واقعی است.

خواهشمند است بر طبق مقررات و قوانین شناخته شده برای رسانه‌های عمومی، این تذکر را در اولین برنامه چالش جهت تنویر افکار عمومی منتشر فرمایید .

با احترام – روابط عمومی جبهه ملی ایران

هفدهم اسفند 1399