دسته‌ها
اخبار جبهه ملی ایران اعلاميه و بيانيه

خشونت و تروریسم را محکوم می کنیم

روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه 1396 عملیات تروریستی به دور از انسانیت توسط افرادی کوردل و فریب خورده در قلب کشورمان، تهران روی داد که ده ها تن از هموطنان بی گناه ما را به خاک و خون کشید و ایران را عزا دار ساخت.

جبهه ملی ایران این تحرکات تروریستی رذیلانه و غیر انسانی را محکوم نموده و به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده هایی که در این حوادث شوم عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت می گوید و نیز با خانواده هایی که عضوی از آن ها در این رویداد ها مصدوم و مجروح شده اند ابراز همدردی می نماید.

خشونت و تروریسم چه در ایران و چه در هر جای جهان محکوم است و به عنوان لکه ننگی بر دامن جامعه بشری قرن بیست و یکم در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

جبهه ملی ایران به دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی نیز اعلام می دارد که، وظیفه این دستگاه های عریض و طویل تنها برخورد با زنان و دانشجویان و معلمان و کارگران و زندانی کردن آنان و یا ممانعت از تشکیل یک نشست علنی یک سازمان سیاسی قانون گرا و مدنی مانند جبهه ملی ایران نیست بلکه وظیفه اصلی این دستگاه ها، پیش گیری از این گونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی و مخل امنیت شهروندان است که متاسفانه در انجام این وظیفه اصلی خود عاجز و ناتوان بوده اند.

نوزدهم خرداد ماه 1396

تهران – جبهه ملی ایران

[divider]